Wednesday, November 26, 2014

SPM SUDAH HABIS !!!!!!!!!

Assalamualaikum.

Ingin ku beritahu kalian dengan rasa gembiranya, aku sudah habis menduduki peperiksaan SPM YUHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
InsyaAllah.

((Rindu))

Alhamdulillah setelah 5 tahun belajar di sekolah, akhirnya tamat jua perjuanganku di sini. Pantas sungguh masa berlalu. Kadang-kadang aku pun tak percaya dan tak sedar diri yang aku ni dah berada di tingkatan 5.

"Well, memandangkan fizikal aku tidak menunjukkan perubahan yang ketara serta tahap mentaliti yang masih rendah seperti kanak-kanak ribena sejak dari tingkatan 1 menyebabkan aku masih tidak berubah menjadi matang mengikut usiaku"

BOOOO :P

Itu semua hanya alasan. Hahaha


Akhirul kalam, belajarlah bersungguh-sungguh and cherish ur moment di sekolah before your days there ended. ( Aku bercakap sebegini kerana banyak benda yang kukesali haha)
Walaubagaimanapun, aku bersyukur atas segala momento yang aku alami haha. Alhamdulilah a'la kulli hal :)

Last but not least,
Doakan kejayaan aku tau hehe.

((Awesome people))


P/s: Is thinking any possible activities that I can do for this entire holiday ~~

1 comment:

  1. Ahaha aku rasa aku dah rindu classmates smua dah ^.^"

    ReplyDelete

Jom komen post sy :)